Smaller Default Larger

Kolik stojí reklama a SEO na internetu?

Druhy reklamy si můžete porovnat např. na webu hiswork.cz. Pokud se budeme bavit o online reklamě a kolik stoji seo a reklamu na internetuonline marketingu, pak je třeba rozlišovat dvě základní věci. 

První se tzv. SEO, SEO optimalizace (nesprávně řečeno). Proč se věnovat SEO optimalizaci a ne hned nějaké formě online reklamě? Protože dobře udělaná optimalizace Vašich internetových stránek zajistí to, že se Vaše www stránky budou zobrazovat (nejlépe možno) na prvních třech pozicích viz obrázek. Vyhledávače na první stránce zobrazují dva rozdílné druhy výsledků vyhledávání.

d20eeb26cc 87120534 o2

 

Žlutě označené výsledky vyhledávání jsou PPC reklamy. Jejich pořadí a pozice nahoře a v pravém sloupci se zobrazuje dle algoritmu aukce ceny za proklik na dané klíčové slovo + několik parametrů výkonu PPC kampaní. Červeně označené výsledky jsou odkazy na www stránky, které vyhledávače zobrazují dle několika parametrů v rámci algoritmu, který není veřejně známý a dostupný.

Tyto výsledky (žlutá barva) jsou pro nás prvním cílem v online reklsamě za účelem zviditelnění Vašich www stránek a zvýšení návštěvnosti. Jinak se tyto výsledky nazývají tzv. "výsledky přirozeného vyhledávání" tj. "neplaceného". Oni to jsou neplacené pozice. Neplatíte nic Seznamu a Google jako v případě PPC. Nicméně platíte honorář firmám jako je ta naše www.hiswork.cz HIS WORK s.r.o. , které postupně a zodpovědně v rámci tzv. "off page faktorů a on page faktorů" vyladí a upraví Vaše internetové stránky a odkazy v internetu tak, aby roboti vyhledávačů a uživatelé internetu svou návštěvou Vašich stránek, způsobili, že pozice Vašich stránek poroste na přední pozice!

Kolik taková péče o stránky v rámci optimalizace a SEO stojí? Je to vysoce individuální. SEO optimalizace pro vyhledávače záleží na konkurenci klíčových slov, na cílové zemi a konkrétním vyhledávači (každý se chová jinak), atd.

Ale cena se obecně pohybuje v řádu tisíců korun měsíčně na období aspoň 12 měsíců. Po osažení vrchních pozic je hotovo i když vlastně ne, protože SEO je prioritně dynamickým prvkem, který vyžaduje neustálou optimalizaci!

Pokud je klíčové slovo na které chcete být viděmi vysoce konkurenční tak jako např. "plechové garáže", pak je optimalizace zdlouhavá, náročná, dražší a je nutné přemýšlet i o doplňkové nebo i v takovém případě hlavní složce zviditelnění www stránek a tou je PPC reklama.

O tom jak má vypadat správná PPC a kolik reklama PPC stojí - napíšeme zase příště.                                       

Jan Xaver B.

 

 

AddThis Social Bookmark Button

Anketa

Jaký je Váš postoj k internetové reklamě?

Pracovní postoj, prospěch pro inzerenty i náš byznys

hlasuj
Webová reklama je cílená a neobtěžující oproti třeba TV

hlasuj
Internetová reklama dává tipy na mnoho nových www stránek

hlasuj
Internetová reklama mě obtěžuje...
hlasuj
Celkem hlasovalo: 2497

RSS

ukázka ppc reklamy

Poslední komentáře

Návštěvník - tnsrlx
full body cleanse bebida de arroz disintossicare l intestino prodotti dimagranti efficaci naturali T...
Návštěvník - 033top
ontgiften kuur limpieza intestinal cerotti disintossicanti compresse per dimagrire velocemente najle...

Funguje reklama?

azurit

Reklama funguje, ať tomu věříme nebo ne, jen si to někteří nepřipouští!

"Manželka říká: ...kup miláčku aviváž...", manžel: "jasně miláčku". O hodinu později volá domů manželce z Kauflandu: "Lásko, je tu 15 druhů..., haló?"

Manželka nezvedá telefon. Manžel je zoufalý, popadne aviváž, kterou zná z TV, a utíká s heboučkým králíčkem k pokladně...