Smaller Default Larger

Klient říká: SEO je blbost a kouzla, nechceme to!

Na poslední schůzce s potencionálním klientem jsme se dozvěděli od klienta, že SEO vnímá jako zbytečná a nefunkční kouzla.

Měl prioritně zájem jen o PPC. Ale už v nabídce a analýze jsme mu naznačili, že PPC bez SEO neumíme a nechceme.

Nastane konflikt v jednání? Nic takového v jednání nepřišlo. Záhy jsem s kolegou zjistil, že klient má historicky špatné zkušenosti se SEO optimalizací. Jeho představa o SEO byla, že se jedná o katalogy, pozice, odkazy a další starodávná "smetí".

Klientovi jsme vysvětlili při analýze jejich vícero www stránek, že naše představa o SEO je především:

- budování textového a grafického obsahu

- navigace návštěvníka na webu

- celková revatilizace webu

- mikrostránky a blogy

- práce na nedobrém konverzním poměru

- práce s návštěvníky, kteří jen protékají

- a další...

 

Co na to klient? Průběh i závěr jednání byl celkem pozitivní s kladným feedbackem. Spolupráce snad dopadne.

Co z toho plyne? Náš důraz na provázanost PPC s kvalitním obsahovým SEO nám zabírá a přináší ovoce. Je to efekt pro klienta a potažmo i pro nás. Dělat v dnešní době klientům jen PPC bez SEO stačí? Ano i ne. Jsou klienti, které neumíme přesvědčit.

JXB

 

AddThis Social Bookmark Button

Anketa

Jaký je Váš postoj k internetové reklamě?

Pracovní postoj, prospěch pro inzerenty i náš byznys

hlasuj
Webová reklama je cílená a neobtěžující oproti třeba TV

hlasuj
Internetová reklama dává tipy na mnoho nových www stránek

hlasuj
Internetová reklama mě obtěžuje...
hlasuj
Celkem hlasovalo: 2497

RSS

ukázka ppc reklamy

Poslední komentáře

Návštěvník - tnsrlx
full body cleanse bebida de arroz disintossicare l intestino prodotti dimagranti efficaci naturali T...
Návštěvník - 033top
ontgiften kuur limpieza intestinal cerotti disintossicanti compresse per dimagrire velocemente najle...

Funguje reklama?

azurit

Reklama funguje, ať tomu věříme nebo ne, jen si to někteří nepřipouští!

"Manželka říká: ...kup miláčku aviváž...", manžel: "jasně miláčku". O hodinu později volá domů manželce z Kauflandu: "Lásko, je tu 15 druhů..., haló?"

Manželka nezvedá telefon. Manžel je zoufalý, popadne aviváž, kterou zná z TV, a utíká s heboučkým králíčkem k pokladně...