Smaller Default Larger

PR články - tvorba PR textů, rady a info o PR

neDOBRÉ PR, kdy se štěpí velká agentura na malé a nové

Onlinem bliklo echo, že velká agentura H1 se opět )již po několikáté) dělí na nové a nové atomy - PiDi agenturky. Proč?

 

 

Před časem bylo celkem velkým online překvápkem, že z velké a uznávané marketingové agentury H1 odešel jeden z šéfů, David Špinar do Google ČR, a už tu máme další dělení...

 

Co se to v té H1 děje? Štěpí se na drobné kostičky jako mnohé věci ve filmu Pixely. Už více bývalých zaměstnanců H1 odešlo a jedou si svou marketingovou garážovku.

1. Proč ne, je to vlastně celkem normální a nejenom v oblasti marketingových agentur.

2. H1 je uznávaným gigantem. Je u ní určitě velký tlak na výkon a tak se dá předpokládat, že ne všichni udrží tempo. Já mám od H1 leta rád jejich školení a blogy, jsou celkem hodnotná.

3. Poslední veřejně prané dělení z matky H1 bylo publikováno a komentováno přesně takto:  

 

"Ve full-servisových marketingových agenturách jsme byly svědky několika neduhů: předražování zakázek, jejich odbavování jako na běžícím páse a v neposlední řadě nekoncepčního přístupu, kdy se vytváří obsah na jedno použití bez dalších souvislostí. Proti tomu všemu se chceme v Content Wizards vymezit," říká Anna Sálová.

 

4. Proč ne, ale takto NE, holky, to není košér PR. Jedna věc PR je dostat zprávu o dělení a vzniku new společnosti do titulků periodik, ale druhou, méně šťastnou věcí v PR, je nešťastné "poplivání" matky H1.

 

 

5. Třeba to byl omyl, chyba, překrut novináře... Ale z výše uvedeného citátu až příliš jasně zní, že v mega agentůrách to není vůči klientům úplně to nejlepší ořechové. Holky se dušují, že budou valit obsah, copywriting, PR, ale tady to uklouzlo a nejenom na másle.

6. Ale budiž, proč ne. Ne že bych kritizoval, jen komentuji. Sám jsem totiž na podobném másle nejednou uklouzl.

 

online agentura h1

 

 

AddThis Social Bookmark Button

Anketa

Jaký je Váš postoj k internetové reklamě?

Pracovní postoj, prospěch pro inzerenty i náš byznys

hlasuj
Webová reklama je cílená a neobtěžující oproti třeba TV

hlasuj
Internetová reklama dává tipy na mnoho nových www stránek

hlasuj
Internetová reklama mě obtěžuje...
hlasuj
Celkem hlasovalo: 2495

RSS

ukázka ppc reklamy