Smaller Default Larger

PR články - tvorba PR textů, rady a info o PR

Ukázka PR článku s důrazem na SEO pro klienta

Klient po konzultaci dal souhlas a pokyn k sepsání PR článku s důrazem na obsah, SEO a linkbuilding. Termín "co nejdříve". Tak jsme se do toho pustili a vytvořili pár vět, obsah, odkazy a nakoupili umístnění.

 

 


Nejsme nějací extra nadnárodní giganti v oboru PR článků. Je to sofistikovaný obor, který si zasluhuje samostatné specialisty a odborné agentury. Také si na žádné borce nehrajeme. Náš cíl je však spokojený klient a jeho online růst.

Jak na to?

Zadání bylo jasné. napsat kvalitní PR článek, vytvořit dobrý obsah, který dává hlavu a patu, nelhat a nezveličovat skrze oblíbené "polopravdy", najít tematický web ve smyslu co nejkvalitnějšího SEO, nakoupit jeho umístnění, publikovat a zaindexovat. Pak následuje monitoring a vyhodnocování např. v Google Analytics.

pr reklamni clanky idnes cz

 

PR článek můžete vidět viz odkaz zde. Vytvořili jsme ho cca za dopoledne. Má jednu "chybu", kterou si uvědomujeme - je tak trochu "přeotimalizovaný". Ale uvidíme za pár týdnů, jak si povede a co přinese za různé efekty.

Klasický PR článek s dobrým obsahem může vytvořit efekt v podobě úspěchů na poli SEO, zvýšit návštěvnost, ovlivnit prodeje a mnoho dalších bonusů. Záleží na tom, co si s klientem stanovíte jako prioritní cíl PR článku.

Důležité: Dobrý PR článek musí mít obsah zejména pro lidi - čtenáře a zákazníky a ten obsah líbivě skloubit i pro chuťové buňky robotů vyhledávačů. Opačné pořadí je jako nošení dříví do lesa.

Jaké jsou Vaše zkušenosti v tomto stylu práce na tvorbě PR článků pro klienty?

AddThis Social Bookmark Button

Anketa

Jaký je Váš postoj k internetové reklamě?

Pracovní postoj, prospěch pro inzerenty i náš byznys

hlasuj
Webová reklama je cílená a neobtěžující oproti třeba TV

hlasuj
Internetová reklama dává tipy na mnoho nových www stránek

hlasuj
Internetová reklama mě obtěžuje...
hlasuj
Celkem hlasovalo: 2497

RSS

ukázka ppc reklamy