Smaller Default Larger

Jak se zviditelnit na internetu?

Jak se zviditelnit na internetu.

To je poměrně častý dotaz návštěvníků našich stránek. Tento dotaz je velmi důležitý a zároveň specifický. Proč? Nejedná se o zviditelnění firem, ale zcela konkrétně o zviditelnění konkrétní osoby.

 

Houšť a "prales" internetových stránek, diskuzních fór a specializovaných portálů trpí zahlcením informacemi.

Reklamy je všude přemnoženo, firemních a obchodních nabídek také. V této houšti se chtějí a svým způsobem se potřebují zviditelnit osoby, jednotlivci, politici, herci nebo např. modelky.

Cíl těchto jednotlivců je logický a zřejmý. Chtějí se zviditelnit. Chtějí být viděni na vybrané téma, klíčové slovo nebo v určitém regionu, státu či v tematicky zaměřeném online prostředí.

Mnohdy chtějí tzv. přebít nemalé množství negativních zmínek o své osobě zejména v online bulváru nebo v komentářích a na sociálních sítích.

Kde chce být jednotlivec viděn a co mu můžeme nabídnout? To je dobrá otázka. Cílů, potřeb a zacílení je mnoho.

Oprávněným byť ne často vyhledávaným dotazem na naše služby, je tzv. "ovlivňování komentářů" nikoli v diskuzních fórech, ale u vybraných článků na zvolených portálech podle zájmu a "oboru" klienta.

Asi nejžádanější službou bývá zviditelnění na Google a Seznamu formou PPC reklamy nebo ve vyhledávačích přímo. Politici žádají o maximální zviditelnění v období voleb nebo svou propagaci na určité klíčové slovo nějakého politickéhol a žhavého společenského termínu. Novináři totiž často politikům nevyhoví a snaží se být transparentní a nestranní, tudíž dávají v článcích prostor politikům ze všech názorových stran.

Mohli jsme dělat na kampani pro poslankyni Parlamentu ČR, která chtěla být napříč internetem zviditelněna a spojena s tématem "sociální dávky pro matky s dětmi". Mandát obhájila, kampaň na tom měla dozajista nějaký ten podíl.

Jedná se o placené články?

V žádném případě. Placené články jsou v tomto cílení kontraproduktivní. Za prvé je servery odmítají, pokud jde o politicky exponované osoby a za druhé by to čtenáře více obtěžovalo než k něčemu napomohlo.

Naše služby politicky exponovaným osobám vychází z tvorby a úpravy www stránek, tzv. podpůrných microsites s konkrétním tématem, tvorba a úpravy profilů a všemožných sociálních sítích, SEO optimalizační práce na vybraná klíčová slovní spojení, tvorba článků, placená PPC reklama, tématické a edukační odkazy, atd.

Dotaz "Jak se zviditelnit na internetu" si pokládají modelky a modelové, spisovatelé a lidé zmnoha oborů, které jsou spíše tzv. mimobyznysové. Lékař s profesorským zázemím měl zájem být viděn v německy mluvících zamích EU na téma mikrobiologie a s tímto tématem chtěl být spojen a zviditelněn jako český občan.

Spektrum poptávek a zacílení je opravdu široké.

Odmítáme někoho? Ano, už i to se stalo. Escortní agentura měla zájem být spojena se sexuálně explicitními výrazy ve spojitosti s přízvysky "politk, apod.". Toto provázání evokovalo něco nekalého a komunikaci s poptávajícím jsme ukončili.

 

AddThis Social Bookmark Button

Anketa

Jaký je Váš postoj k internetové reklamě?

Pracovní postoj, prospěch pro inzerenty i náš byznys

hlasuj
Webová reklama je cílená a neobtěžující oproti třeba TV

hlasuj
Internetová reklama dává tipy na mnoho nových www stránek

hlasuj
Internetová reklama mě obtěžuje...
hlasuj
Celkem hlasovalo: 2495

RSS

ukázka ppc reklamy

Poslední komentáře

Návštěvník - tnsrlx
full body cleanse bebida de arroz disintossicare l intestino prodotti dimagranti efficaci naturali T...
Návštěvník - 033top
ontgiften kuur limpieza intestinal cerotti disintossicanti compresse per dimagrire velocemente najle...