Smaller Default Larger

Sázkové kanceláře - neobelstíš je

Nedávno byl na internetu zveřejněn článek o tom, jak všechny tuzemské i zahraniční sázkové chrání svůj byznys a tvoří jej. V článku se sice píše o sledovacím a monitorovacím systému sázkových kancelářích, kde se hlídají podezřelé výše sázek na konkrétní utkání atd.

V podstastě ale jde o to, že ten článek vlastně vysvětluje, že jen tak lehce či promyšleně se u sázkových kanceláří vyhrát nikdy nedá.

Tedy vlastně dá, ale jen na chvilku, protože obchodní podmínky, které sázkaři odsouhlasili, mimo jiné mluví o tom, že v jakémkoli případě, byť sebemenšího podezření, je výhra neplatná, zaniká na ní nárok a naopak začíná kolotoč vyšetřování. Podstatné však v tom článku je to, že je tam vyobrazen byznys model tvorby skoro absolutního zisku na straně sázkových kanceláří oproti sázkařům! Je to systém, který je patentován. Celé je to založeno na tom, že min. 60 až 70% vkladů od sázejích musí zůstat sázkové kanceláři a cca 20% až 30% mohou tvořit výhry!

Otázka k zamyšlení: Je to pravda a reálné? Podívejte se okolo sebe. V ČR mnohé sázkové kanceláře mají takové zisky, že si platí po celém internetu, v televizních stanicích a v dalších médiích velmi drahé reklamy a stávají se generálními sponzory sportovních klubů a televizních sportovních přenosů. Jak je to možné? Je to prostá řeč čísel. Sázkové kanceláře tvoří obrovské zisky.

Kdo tedy na sportovním sázení vyhrává a profituje? Je to zřejmé, ze 70% jde zisk za provozovatelem sportovních sázek a sázení. Z čeho jiného by platili reklamy a sponzoring klubů? Přeci pouze z vytvořeného zisku. Z jakých peněz sázkové kanceláře tvoří tak velký zisk? Přeci z peněz sázejících! Je zcela normální a statisticky doložitelné, že i sázející zsaznamenávají čas od času nějakou tu výhru. Na druhou stranu ze statistik vyplývá, že výhra ze sportovního sázení na různá sportovní utkání, která by převyšovala vyhranou částku 30.000 Kč a více, je v ČR i ve světe velmi vzácná. 

Automatický systém prý okamžitě monitoruje veškeré nepotvrzené výhry od 20.000 Kč výše a nechává je elektronicky analyzovat v rámci celosvětové sítě sázkových kanceláří! Tento monitorovací systém je oním "neviditelným" hlásičem všech sázkových podvodů a spekulací, které se čas od času zjeví v novinách. Většinou jde o organizované skupiny nebo jednotlivé sportovce, často fotbalisty. Bývá odhaleným pravidlem, že organizované sázskařské mafie sází na zápasy v jiných zemích, než kde se právě vyskytují. A to v domění, že obelstí sázkové kanceláře. Opak však bývá pravdou.

Závěrem chci říci, že sázení na sportovní zápasy je oblast, kterou nechci hodnotit. Je to věc a odpovědnost každého jedince. Co však obdivuji, je byznys model a ziskutvorba sázkových kanceláří. Drazí sázejcí, hrajete předem prohraný boj, kde se můžete dělit maximálně o nějakých 30% se stovkami dalších sázejích. Snad právě proto bývají nejčastější výhry v řádech stokorun až pár tisici korun. A ještě jedna poznámka pro ty, kdo chtějí sázet. Vsadíte 1000 Kč, párkrát vyhrajete a konto může bez problému navýšit o několik stokorun. Ale pozor! Dle obchodních podmínek si můžete výhru vyzvednout např. až po dosažení hranice 5000 Kč nebo 10.000 Kč, atd. Nicméně jen vyjímečně vám vydrží štěstěna až k této hranici...

Sázkové kanceláře systém mají. Sázkaři mají pouze naději, ale ta je pouze 30% a má daleko k té opravdové, např. k biblické naději...

Jan Xaver

 

PS: A co odpověď na otázku z nadpisu článku "dá se sázková kancelář přelstít" ? Obecně řečeno NE! Jednou z posledních zbraní, kterou používá např BWIN jsou tzv. sázkové limity. Bwin hodnotí historii sázkařova účtu. Pokud zjistí, že ve Sportu či Kasinu máte kladné tzn. vyhrávací pozitivum, tak vám dle VOP upraví sázkové limity. V praxi to znamená, že vám Bwin určí max. limity sázení, které nemůžete překročit. Standardní ukázka je v emailu od Bwin viz obrázek níže. umíte hrát, taktizovat, sázet a vyhrávat. Chcete vsadit třeba 10.000 Kč a vyhrát pár stokorun. Ale ouha, Bwin vám nasadí za vaší úspešnost limit třeba 1200 Kč a máte tzv. "po vtákách" na velké a jisté výhry. Od sázkových kanceláří je to pěkná lumpárna. Co s tím? Nesázet!

 bwin sazkovy limit

AddThis Social Bookmark Button

Anketa

Jaký je Váš postoj k internetové reklamě?

Pracovní postoj, prospěch pro inzerenty i náš byznys

hlasuj
Webová reklama je cílená a neobtěžující oproti třeba TV

hlasuj
Internetová reklama dává tipy na mnoho nových www stránek

hlasuj
Internetová reklama mě obtěžuje...
hlasuj
Celkem hlasovalo: 2497

RSS

ukázka ppc reklamy

Funguje reklama?

azurit

Reklama funguje, ať tomu věříme nebo ne, jen si to někteří nepřipouští!

"Manželka říká: ...kup miláčku aviváž...", manžel: "jasně miláčku". O hodinu později volá domů manželce z Kauflandu: "Lásko, je tu 15 druhů..., haló?"

Manželka nezvedá telefon. Manžel je zoufalý, popadne aviváž, kterou zná z TV, a utíká s heboučkým králíčkem k pokladně...