Smaller Default Larger

Karty Shlell a Axigon zcela zdarma, ale ne tak úplně

Reklamní kampaň na tankovací karty Shell od firmy Axigon prudí v tom, že neříká až takovou pravdu, jaká je realita. Jukněme na to.

 

 

Internetem běžela masivní reklamní kampaň spol. axigon. Ta propaguje slevové karty. Tentokrát pustuli do online placu karty na tankování u známých čerpaček zn. Shell a Eurooil.

 

Kampaň by byla OK. Ale k nám do komentáře se dostala proto, že v reklamě neřekne až tak úplnou pravdu, co se poplatků týče.

 

Křížem krážem na webech i v PPC reklamách uvidíte reklamní texty a bannery, které propagují výhodnost vlastnění slevové karty Shell na jejich produkty i pro nefiremní řidiče.

 

 

Reklama mě zaujala. Proč? Protože čerpačky Shell mám celkem v oblibě a nabídka tankování za fixní cenu nebo se slevou až 2 Kč na litr a to vždy bez poplatků, je celkem lákavá. 

 

Z reklamy zcela jasně bylo zřejmé, že karta je výhodná a vše zdarma bez poplatků. Kliknu na ní a jdu na to, láká mě to. Dobrá nabídka, říkám si.

Rozkliknu to a čtu "more info". Vidím cca toto:

 

shell axigon karty nezdarma 1

 

Au, buch, tu máš, to jsme tě dostali, co?!

Asi tak jsem prožíval zklamání, že reklama je polopravdou a celé Axigon Shell tankovací karta pro nefiremní řidiče, je pouhou ztrátou času! To mohli v Axigonu říci rovnou, že jejich byznys plán je příjem ze skrytého měsíčního poplatku za kartu a že nejde o 100% výhodu prořidiče! V reklamě o tom nepíchli ani zmínku. Škoda, tím reklamu znehodnotili a zařadili se mezi pacholky sektářů, kteří uznávají "reklamní polopravdu".

 

shell axigon karty nezdarma 2

 

Moc jsem nepochopil, proč v 90% obsahu stránek o kartě Shell otevřeně tvrdí takové ty ohrané frázečky "vždy a vše zdarma a hlavně bez poplatků". Je to mrzská polopravda a lež.

Dávám prognózu, že opuštění landing page from kampaň - bez objednávky, bude přes 92%. Tedy hoši, budete a jste v ...

Pokud Axigon získá bláhových 100.000 vlastníků karty, má měsíčně vyděláno cca 20.000.000 Kč. Tak o to tady jde nebo to tím aspoň min. zavání.

Že na to skočil Shell je druhá věc. Snad se časem vzpamatuje. Prostě i takto se dá ničit důvěra v neobtěžující reklamu. Dávám palec dolů.

 

 

 

PS: Z časových důvodů nejsme schopni využít nabídku Axigon k testování jejich karet, ale na tomto místě chceme pozitivně kvitovat ochotu společnosti, být co nejvíce transparentní a vstřícní. Díky.

AddThis Social Bookmark Button

Anketa

Jaký je Váš postoj k internetové reklamě?

Pracovní postoj, prospěch pro inzerenty i náš byznys

hlasuj
Webová reklama je cílená a neobtěžující oproti třeba TV

hlasuj
Internetová reklama dává tipy na mnoho nových www stránek

hlasuj
Internetová reklama mě obtěžuje...
hlasuj
Celkem hlasovalo: 2495

RSS

ukázka ppc reklamy

Funguje reklama?

azurit

Reklama funguje, ať tomu věříme nebo ne, jen si to někteří nepřipouští!

"Manželka říká: ...kup miláčku aviváž...", manžel: "jasně miláčku". O hodinu později volá domů manželce z Kauflandu: "Lásko, je tu 15 druhů..., haló?"

Manželka nezvedá telefon. Manžel je zoufalý, popadne aviváž, kterou zná z TV, a utíká s heboučkým králíčkem k pokladně...