Smaller Default Larger

E-shop skupiny Vivantis a.s. Chrudim prodává "smradlavé" dámské deštníky

Společnost VIVANTIS a.s., která provozuje řadu eshopů, např. modnidoplnky.cz, si ze stížností zákazníků dělá doslova "NIC" a podstrkuje trapné výmluvy operátorek. Čtěte dál.

 

 

NEDOPORUČUJI kupovat zboží v eshopech, které patří do skupiny Vivantis a.s. se sídlem v Chrudimi. Do jejich skupiny eshopů patří například modnidoplnky.cz , sperky.cz, krasa.cz, parfemy.cz, hodinky.cz, atd.

Nedávno jsem si u modnidoplnky.cz v dobré víře, že budu nakupovat u známých eshopů, objednal a zaplatil drahý a kvalitní dámský deštník jako dárek k vánocům pro manželku. Deštník stál necelých tisíc korun.

 

Schválně jsem nešel vybírat deštník do kamených obchůdků ve městě nebo "nedejbože" k vientanským obchodníkům. U asiatů vás jako zákazníky nepřekvapí, že např. boty, tašky a jiné zboží, může občas smrdět takovým tím naftalínovým nádechem. Mnozí to víme a tak trochu se s tím počítá. Proto jsem šel raději do tzv. "kvality".

 

Vybral jsem si deštník na modnidoplnky.cz (konkrétní typ v odkazu). Krásné popisky, fotografie, vychvalování kvality deštníku, atd. 

 

Objednáno, zaplaceno, dodáno. Dalo by se říci žáden problém. Deštník jsme s dcerkou rozbalili. Těšili jsme se, že překvapíme maminku. A ejhle, co nestalo. Deštník byl krásný, zdál se i kvalitní.

Přibližně po 2 minutách nás začala bolet hlava a v místnosti se rozlehl nepřijemný smrad. Nikoli nepřijemná vůně, ale doslova "chemický smrad". Deštník smrděl tak silně, že ani boty od "vietnamce" proti tomu nic neznamenají.

 

Četl jsem na eshopu, v přiložených papírech a katalogu, co to je a co s tím. Nikde nic. Prodejce zhola nic neuváděl ani na eshopu cokoli o várování před šíleným smradem a co s tím.

 

 

 

Pozn.: po beznadějné komunikaci s reklamačním oddělením jsem si pro jistotu případných sporů okopíroval a naskenoval stránky s produktem, reklamační podmínky a obchodní podmínky.

Co kdyby Vivantis a.s. napadlo potichu do VOP doplnit bod o smradu u některých produktů...

 

A to ani nebudu komentovat, že jako mávnutím proutku, po mé stížnosti, konkrétní smradlavý deštník již není dostupný.

 modnidoplnky.cz deštník

 

Operátorka na lince modnidoplnky.cz mi mimo jiné sdělila, že:

 

- Náš email se stížností na nesnesitelný smrad zatím nemají, prý toho mají hodně a teprve na něj za čas přijde řada

- Za cca 2 minuty po tomto oznamu mi z emailu citovala a že má informaci od vedení spol. Zvláštní paradox komunikace.

- Operátorka mi sdělila, že stejný deštník má doma a že nesmrdí. Že jsem první ze zákazníků, který si na to stěžuje. Tak to byla vlna slaboduchých odpovědí. Snad ani komentáře si nezasluhují. 

- Operátorce říkám, že nelze být s deštníkem v těsné blízkosti a v menší místnosti kvůli zápachu. Prý nemám mít deštník u sebe doma tak blízko. Co k tomuto říci?

 

Ale perla výmluv na mě teprve čekala: Obchodní úsek vedení firmy Vivantis a.s. prý operátorce na můj email sdělilo, že u podobných výrobků se stává, že nevoní!

 

To na to mám být připraven?, ptám se. Říkám jí: máte na stránkách eshopu či v VOP informaci a varování pro zákazníky, že u konkrétních výrobků, které prodáváte, hrozí neskutečný zápach a smrad? Ne, nemáme, řekla operátorka.

 

Totiž, kdyby tam toto upozornění měli, koupili byste si u nich něco v eshopu? Já tedy NE!

 

Jsem zvědav, jak to Vivantis a.s. u modnidoplnky.cz vyřeší. Vsunou potichu jemné varování podobného typu do VOP?

 

Ale zpět k operátorce eshopu, paní Kořínkové. Do telefonu brmrala, že u zboží z igelitu je "doplněno: smrad" zcela normální. Nechtěl jsem jí to vyvracet. Ostatně sama ani neměla páru, co mají u výrobku napsáno. Uvádějí tam, že deštník je z měkčeného PVC a nikoli z igelitu!

Nebudu ani raději rýpat do toho, aby nějaká laboratoř u zboží (gumáky, deštníky, kabelky, hodinky,...) eshopů Vivantis a.s. proměřila nebezpečné látky u PVC tzv. vtaláty. PVC je totiž v technologii změkčování obsahuje, a jejich výskyt je hlídán normou!

 

 

 

No a jak to dopadlo?

Deštník vracíme, protože, co s takovým smradlovým zbožím. Používat se nedá. Komunikace s operátorkou eshopu nikam nevede. Informace od vedení společnosti, parafrázovaně řečeno, že na smrad mám být připraven, také nemá smysl komentovat. Vždyť i v Bibli je o Vivantis a.s. napsáno: "budeš-li poučovat hlupáka, sám dojdeš pohany".

 

Moje doporučení: Nedopátráte-li se u eshopů spol. Vivantis a.s. varování, že to a to zboží může smrdět, tak raději u nich nic z igelitu a PVC NEKUPUJTE!

 

jb

 

 

AddThis Social Bookmark Button

Anketa

Jaký je Váš postoj k internetové reklamě?

Pracovní postoj, prospěch pro inzerenty i náš byznys

hlasuj
Webová reklama je cílená a neobtěžující oproti třeba TV

hlasuj
Internetová reklama dává tipy na mnoho nových www stránek

hlasuj
Internetová reklama mě obtěžuje...
hlasuj
Celkem hlasovalo: 2497

RSS

ukázka ppc reklamy

Funguje reklama?

azurit

Reklama funguje, ať tomu věříme nebo ne, jen si to někteří nepřipouští!

"Manželka říká: ...kup miláčku aviváž...", manžel: "jasně miláčku". O hodinu později volá domů manželce z Kauflandu: "Lásko, je tu 15 druhů..., haló?"

Manželka nezvedá telefon. Manžel je zoufalý, popadne aviváž, kterou zná z TV, a utíká s heboučkým králíčkem k pokladně...