Smaller Default Larger

Hodnocení reklamy zn. Philips na chytré osvětlení Hue

Philips uvedl na trh i v ČR tzv. chytré osvětlení pod obchodním názvem Hue. Jde o ovládání osvětlení bytu a domu přes aplikaci v mobilním telefonu. K produktu uvedli zajímavé reklamní video. Pojďme ho podrobit malé recenzi.

 

 

 

Technologie Hue je sama o sobě pokrokem, inovací, ulehčením a chytrou věcí pro standardy budoucnosti. Všechna čest, dalo by se říci.

philips hue

Celé video na chytré osvětlení najdete zde na youtube.com

 

Pro tuto recenzi jsme z klipu vybrali print screen viz výše. Když se na něj pozorně podíváte, tak je vidět, že video je provázeno ilustrativním textem a komentářem.

 

Celý klip je hezký a určitě i profesionálně vyrobený. Obsahově je poslání a sdělení klipu také zvládnuto celkem zdařile.

Problém nastane pouze v okamžiku kdy text vtělený do klipu vám oznámí, že teprve teď, teprve nyní "začněte žít".

 

Celý klip a jeho poselství to totálně shodí. Pozornost příjemců bude až z 80% přesměrována k myšlenkám, co to znamená, proč teprve teď mám začít žít.

Říkají si: co, co, co nám to říkají a proč? co to má společného s osvětlením?

 

Aspoň na několik lidí takto klip zapůsobil. Je to úplně zbytečná a nešťastná věta. Vlastně úplně ničí možnost rychlé a jednoduché konverze tj. objednávky.

Předpokládáme že klip a obsah navrhla PR agentura, která pracuje pro Philips ČR. Bylo by super, kdyby se nad tím zamysleli a klip vylepšili.

 

No a než to agentura vylepší, tak připojíme návrh na optimalizaci klipu od naší firmy HIS WORK s.r.o.:

Navrhli bychom např. toto "a od teď můžeme žít jednodušeji". Co vy na to?

Jinak palec nahoru.

JBX

 

 

AddThis Social Bookmark Button

Anketa

Jaký je Váš postoj k internetové reklamě?

Pracovní postoj, prospěch pro inzerenty i náš byznys

hlasuj
Webová reklama je cílená a neobtěžující oproti třeba TV

hlasuj
Internetová reklama dává tipy na mnoho nových www stránek

hlasuj
Internetová reklama mě obtěžuje...
hlasuj
Celkem hlasovalo: 2497

RSS

ukázka ppc reklamy

Funguje reklama?

azurit

Reklama funguje, ať tomu věříme nebo ne, jen si to někteří nepřipouští!

"Manželka říká: ...kup miláčku aviváž...", manžel: "jasně miláčku". O hodinu později volá domů manželce z Kauflandu: "Lásko, je tu 15 druhů..., haló?"

Manželka nezvedá telefon. Manžel je zoufalý, popadne aviváž, kterou zná z TV, a utíká s heboučkým králíčkem k pokladně...