Smaller Default Larger

Vyplatí se internetová reklama každému eshopu? Ne!

Např. klíčové slovo "bekovka pánská ac/dc" pro eshop milujemebekovky.cz. Toto slovo je pro prodejce důležité a chce být na něj dohledatelný. Co s tím?

 

 

Variant je jistě mnoho. Je to eshop, je určený pro muže, prodává pouze bekovky, je mířen na solventní zákazníky a nepodbízí se nejnižší cenou např. v porovnávači Heuréka.

Platit za klíčové slovo bekovka AC/DC v systému PPC reklamy je zbytečné. Konkurence je totiž minimální a ještě k tomu nekonkurenceschopná. Analýzou trhu na internetu zjistíme, že tzv. acdc bekovky se prodávají v ČR pouze dvě a to ještě takové, které by Brian ze skupiny AC/DC nevzal na hlavu.

Brian nosí tzv. Newsboy classic a nikoli tzv. Popular classic. Milovníkům této kapely se podbízí jakási bekovka zn. Bioworld. Na webu však nejde pořádně dohledat a proto reklamu na zviditelnění této bekovky můžeme vybudovat lehce a skoro zadarmo.

bekovka acdc

 

1. Vytvořte u produktu základní SEO, popište fotky, prolinkujte odkazy, publikujte tématický článek na libovolném blogu, zaindexujte stránky produktu.

2. Nyní už jen počkejte pár týdnů a váš produkt bude dohledatelný na nejvyšších pozicích obou vyhledávačů Seznam a Google.

V tomto případě by bylo zbytečné platit. Věc jiná je to, že dostat produkt do obsahu stránek na kterých se združují milovníci kapely AC/DC, bude o něco složitější a možná i dražší.

 

redakce

AddThis Social Bookmark Button

RSS

ukázka ppc reklamy

Poslední komentáře

Návštěvník - tnsrlx
full body cleanse bebida de arroz disintossicare l intestino prodotti dimagranti efficaci naturali T...
Návštěvník - 033top
ontgiften kuur limpieza intestinal cerotti disintossicanti compresse per dimagrire velocemente najle...

Funguje reklama?

azurit

Reklama funguje, ať tomu věříme nebo ne, jen si to někteří nepřipouští!

"Manželka říká: ...kup miláčku aviváž...", manžel: "jasně miláčku". O hodinu později volá domů manželce z Kauflandu: "Lásko, je tu 15 druhů..., haló?"

Manželka nezvedá telefon. Manžel je zoufalý, popadne aviváž, kterou zná z TV, a utíká s heboučkým králíčkem k pokladně...