Smaller Default Larger

Měření efektivity letákových aktivit. Jak na to?

Jak na to, poradí pan Marian Kabele. sepsal výborný článek na toto téma s kterým 100% souhlasím. Dávám mu palec a dovoluji si jeho článek přetisknout bez jakýchkoli změn.

 

 
 

 

Menší i střední firmy propagují své služby a zboží stále také pomocí letáků, plakátů, bulletinů, tiskovin. Mají pěknou grafiku, obrázky, někdy i vyladěné texty. Letáky do své schránky dostanou všichni obyvatelé města. Díky kampani se objeví noví zákazníci. Jenže, je jich dost, aby obrat z jejich nákupů pokryl alespoň náklady na tištěnou kampaň? To už šéfové firem ví jen zřídka.

Šíříte tiskoviny? Zjistěte, jestli se vám jejich tisk vyplatí, kolik vám například realizace letákové kampaně vydělá. Rozesílkou špatných letáků můžete totiž i dost prodělat. Jak správně měřit efektivitu off-line tištěných kampaní, distribuce letáků?

Co neměříš, neřídíš. Základní pravidlo markeťáků. Platí to i u off-line kampaní, včetně tisku a distribuce letáků, výlepu plakátů, šíření tiskovin.

Je velice důležité na měření efektivity myslet už při jejich přípravě. Po tisku a distribuci už je totiž pozdě. Některé prvky pro měření, zda se vám tištěná letáková kampaň vyplatí či ne, musíte zakomponovat už do návrhu letáku. A také si pro měření připravit vhodné kanály.

Myslete na to, že sdělení na letáku či tiskovině i způsob jejich distribuce musí být relevantní k cílové skupině - pokud chcete oslovit seniory, zajímejte se, kde žijí, na jakých místech se pohybují, kam chodí, kde nakupují. V případě plánu oslovení studentů postupujte obdobně - šiřte tiskoviny na místa, kde se studenti pohybují.

Pro správné měření potřebujete znát několik informací

Stav před měřením

Zjistěte stávající situaci podle cesty, kterou má zákazník absolvovat. Je-li cílem návštěva webu, potřebujete vědět, jakou má návštěvnost a počet konverzí před off-line kampaní. Jestliže má zákazník přijít osobně do kavárny, restaurace či obchodu, zjistěte si, kolik jich k vám chodí nyní. A to ještě před letákovou kampaní.

Stav po kampani

Po dokončení kampaně porovnáte stav před kampaní se stavem po kampani. A máte výsledek. Jednoduché. Jak na to?

Jakými nástroji měřit efektivitu tištěné kampaně podle cesty zákazníka?

1 - Zákazník z letáku volá, objednává se, rezervuje si místo

Vytvořte pro účely tištěné kampaně speciální telefonní číslo. Předplacenou SIM kartu dnes koupíte skoro všude za pár korun. Telefonní číslo SIM karty uveďte na leták, plakát nebo jinou tiskovinu jako kontaktní číslo. Toto speciální telefonní číslo nikde jinde neprozrazujte, ani nepoužívejte.

Pokud na číslo někdo zavolá, je jasné, že volá na základě přečtení letáku, tiskoviny. Nezapomeňte si každý takový hovor zaznamenat. Třeba si do sešitu čárkujte počet zavolání, ideálně také hodnotu objednávek, je-li to možné.

Aby se vám v šuplíku nehromadily SIM karty, využijte nějaké specializované služby, například C-all.cz.

2 - Zákazník po přečtení letáku píše e-mailem

Vytvořte si speciální e-mailovou adresu. Postup sledování konverzí je obdobný jako v předchozím bodě.

3 - Zákazník navštíví web, rezervuje si služby nebo objedná na webu

V tomto případě je postup malinko složitější. Možností máte několik:

a - Uveďte do tiskoviny speciální webovou url adresu podstránky, kterou přesměrujte

Například www.mariankabele.com/jakpsat.* *Předem však musíte mít na webu vložené měřicí kódy, třeba z Google Analytics či dalších analytických nástrojů. Webovou adresu z tiskoviny či letáku pak buď přesměrujte na jinou url adresu, anebo přímo na ní postavte speciální landing page - takzvanou přistávací stránku, jen pro tuto akci.

b - Založte si subdoménu

Obdobný případ jako v bodě a. Bude vypadat například takto:jakpsat.mariankabele.com.

V případě varianty a i varianty b trochu riskujete, že příjemci letáku do prohlížeče zadají rovnou adresu homepage vašeho webu, tedywww.mariankabele.com, a vy pak nemáte šanci efektivitu kampaně správně změřit. Ani nevíte, kolik lidí šlo přímo na hlavní stránku, nikoliv na tu vaši speciální.

c - Použijte zkracovač

Vytvořte pro cílovou stránku na vašem webu zkrácenou url adresu pomocí zkracovače bit.ly, anebo goo.gl. Za lomítkem pak bude unikátní kód, který si po přihlášení ke zkracovací službě zvolíte podle sebe, například bit.ly/jakpsat. Tuto adresu pak umístěte do letáku, tiskoviny.

Myslete na to, že mnoho adres za lomítkem už bude zřejmě obsazených, hlavně ty krátké. Třeba včetně bit.ly/copy. Proto budete muset použít delší variantu, třeba zmíněnou bit.ly/jakpsat. I tak je to pořád docela krátká url adresa.

Zkracovací nástroje zobrazují i základní analytiku, počet přesměrování na váš web. U bit.ly stačí, když za url adresu doplníte znaménko +, tedy třebahttp://bitly.com/jakpsat+.

Podobně, jako bit.ly, funguje i zkracovač Google goo.gl. Tam si však nemůžete zvolit, alespoň myslím, podobu url adresy za lomítkem.

V případě použití zkracovačů url adres může hrozit, že k takové webové adrese nebudou mít příjemci letáku důvěru nebo ji nějak zkomolí a na váš web se nedostanou.

Existuje možnost, jak zkracovač provozovat i na své doméně. Je to však už technicky náročnější. Jak v takovém případě přesměrování nastavit se dozvíte přímo v návodech zkracovacích služeb.

d - Kupte si speciální doménu

To je nejlepší možnost. Dnes za českou doménu zaplatíte asi 150 Kč. Vyberete-li doménu s pěkným názvem a koncovkou .cz, například www.jakpsat.cz, nehrozí, že k ní nebudou mít příjemci tiskoviny důvěru. Ani že do prohlížeče vyplní rovnou homepage vašeho hlavního webu. Dokážete také přesně měřit návštěvnost a návštěvníky vaší speciální domény dál jednoduše směrovat třeba na hlavní web.

Na webové stránce, kterou na letáku či jiné tiskovině uvedete, ideálně měřte více faktorů, například:

 

  • nárůst návštěvnosti webu

  • geografický nárůst návštěvnosti podle lokality

  • demografické údaje, věk, pohlaví návštěvníků

  • počet leadů, získaných kontaktů, nabízíte-li na cílové stránce nabízíte něco výměnou za kontakt

 

U webových adres, které pro měření efektivity využijete, postupujte při jejich používání obdobně jako u speciálního telefonního čísla. Nikde jinde je před kampaní předem neprozrazujte, aby vám “neletákoví” návštěvníci nezkreslovali měření.

Tip: Michal Blažek na svém blogu uvádí nápad pro měření návštěv konkrétního místa. To se vám hodí třeba v případě, kdy tiskoviny distribuujete do škol, kolejí, internátů. Stačí, když si předem zjistíte rozsah IP adres, které k distribuovaným místům patří. Návštěvy z těchto IP adres si pak v Google Analytics dokážete dobře vyfiltrovat. Celý popis, jak měřit výkonnost letákových kampaní ze škol, omrkněte na webu autora nápadu.

4 - Zákazník s letákem v ruce přijde rovnou do provozovny, obchodu

I v případě, kdy je cílem kampaně zákazníkova osobní návštěva provozovny, máte několik možností, jak efektivitu změřit.

a - Umístěte na tiskovinu, leták speciální kód na slevu

Obsluha provozovny pak bude jen zapisovat, kolik zákazníků kód použilo. Pro eliminaci zapomenutí zápisu každého takového zákazníka bude lepší, když kód umístíte na perforací oddělitenou část letáku. Tuto část s kódem si pak obsluha nechá a útržky bude shromažďovat.

b - Zakomponujte do tiskoviny dárkový kupón

Ne každý má zájem o slevu. Ještě lepší je malá pozornost, dárek, který zákazník za kupónek z letáku vymění. Obsluha provozovny kupóny bude sbírat. Ale každý den sečtěte jejich počet, ať máte přehled.

c - Ptejte se na PSČ pošty zákazníka

Stejně to občas dělají ve velkých retailových řetězcích. Pokladní se zeptá na PSČ a rovnou jej naťuká do počítače. Vedení či marketingové oddělení má pak přehled o tom, odkud zákazníci jezdí, mohou porovnat s aktuálními kampaněmi. To posouzení úspěšnosti tištěné kampaně také pomůže.

Ne vždy je však zákazník ochoten PSČ prozradit, a pokud ano, může uvést smyšlené číslo. Tuto praktiku rovněž nevyužijete, cílíte-li s letáky jen na menší region nebo jedno malé město.

d - Měřte nárůst návštěvníků automaticky

Moderní doba přináší moderní nástroje. Například mini počítače. Nico Miceli propojil minipočítač Raspberry Pi s dveřním senzorem a napsal si pár řádek kódu. Vytvořil automatický měřicí systém návštěv provozovny, který data sám posílá přímo do Google Analytics.

Podobný způsob můžete aplikovat i na dveře chlaďáků s nápoji v obchodě a kamkoliv jinam, kde jsou dveře. Anebo si na mini počítač napojte jiná čidla.

Plakátky, letáky, tiskoviny.

Pár dalších tipů pro vyšší efektivitu letákové kampaně

1 - Akci nebo nabídku, kterou formou tiskovin šíříte do světa, časově omezte

U zboží by měl stačit 1 týden, u služeb pro měření potřebujete času více. Některé typy služeb totiž zákazníci využijí, až když je opravdu potřebují, například kadeřníka, sekání trávy, hodinového manžela.

2 - Aplikujte na tiskoviny A/B test

Navrhněte si, nechte vytisknout a distribuovat více variant letáků. Vyzkoušejte jinou grafiku, jiné texty, jiné obrázky nebo úplně jiné nabízené zboží na letáku. Rozešlete mezi zákazníky, změřte, která varianta funguje lépe. Lepší variantu pak nechte vytisknout v plném nákladu. Testovacích variant může být klidně více. Záleží na celkovém objemu kampaně.

3 - Sledujte úspěšnost geograficky

Analyzujte efektivitu tištěné letákové kampaně i podle jednotlivých regionů, obcí, ve velkých městech čtvrtí či ulic. Pro odlišení verzí letáků nebo plakátů použijte třeba jiné slevové kódy.

4 - Měřte průběžně po dobu celé kampaně

Analyzování úspěšnosti kampaně se věnujte průběžně. Například v případě získávání útržků s kódem na slevu potom dobře zjistíte, kolik zákazníků přišlo už v den distribuce tiskovin, kolik jich dorazilo za den, za dva dny, za týden.

Taková informace se vám bude hodit pro plánování příští kampaně. Nic takového však nezjistíte, předá-li vám obsluha provozovny hromadu útržků až po úplném ukončení kampaně najednou.

5 - Pohlídejte si distribuci

Asi znáte případy, kdy například brigádník, najatý na roznos letáků, hodil pár balíků rovnou do kontejneru s odpadem. Z toho důvodu si zajistěte kvalitní dohled nad distribucí tiskovin. Společností, které se dohledem zabývají, je na českém trhů několik. 

6 - Umístěte na tiskovinu QR kód

Opět záleží na cílové skupině - mnoho mladších potenciálních zákazníků má chytrý telefon, v něm čtečku QR kódů. Využijte toho.

Vytěžte z tištěné kampaně maximum, získejte kontakt

Vaše nabídka nebude vyhovovat všem. Mnoho letáků a tiskovin zřejmě skončí v odpadkovém koši nebo kamnech. Proto je důležité z kampaně “vyžvejknout” maximum.

Nabídněte na letáku, plakátu něco zdarma, výměnou za kontakt. Příjemce sdělení si svůj dárek objedná přímo na vašich webových stránkách.

Myslete ale i na starší generaci a umožněte získání dárku také prostřednictvím telefonického hovoru, SMS zprávou, anebo odpovědním korespondenčním lístkem, který do návrhu tiskoviny rovnou zakomponujte. To však půjde trošku složitěji u plakátů.

Dárkem může být elektronická knížka - ebook, tištěná brožurka, cokoliv, co vašim zákazníkům pomůže, bude jim přínosem. A to i těm, o kterých ještě nevíte. Záleží, jak moc si svých zákazníků vážíte.

Vyplatí se vám tištěná propagace nebo ne?

Pozor na náklady

Nic není zadarmo. Do nákladů na tištěnou off-line kampaň zahrňte nejen grafickou přípravu, tisk a distribuci, ale i všechny související akce - náklady na měření úspěšnosti, dárečky, slevy, sestavení speciální webové stránky. Vše od začátku do konce.

Kontakt se taky počítá

Na druhou stranu, za zisk nepovažujte jen přímé vydělané peníze. Velkým přínosem je také získání kontaktů na nové potenciální zákazníky. Třeba od vás nakoupí příště, za měsíc, za půl roku. Záleží, jak o ně budete dál pečovat.

Dvakrát měř, jednou řež

To platí i u letákových off-line kampaní. Před tiskem a distribucí zkontrolujte, zda vám všechny měřicí nástroje fungují. Využijte pro otestování měření vaše zaměstnance či známé.

Pamatujte na to, že čím více analytických údajů dokážete z letákové a tištěné kampaně získat, tím lépe můžete optimalizovat tu další a snížit tak své náklady v budoucnu = zvýšit zisk. A o to přece v podnikání hlavně jde.

 

 

 

AddThis Social Bookmark Button

Vyplatí se internetová reklama každému eshopu? Ne!

Např. klíčové slovo "bekovka pánská ac/dc" pro eshop milujemebekovky.cz. Toto slovo je pro prodejce důležité a chce být na něj dohledatelný. Co s tím?

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Vyplatí se internetová reklama každému eshopu? Ne!

Blokování reklamy má koalici: Google s AdBlock!

Mnoho uživatelů internetu se zajímá o tématiku blokování internetové reklamy, která je obtěžuje. Používají k tomu např. tzv. AdBlock. Google se však s AdBlockem sblížil.

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Blokování reklamy má koalici: Google s AdBlock!

Jak odpovědět budoucím klientům na jejich první poptávku a sondování?

Celkem pravidelně mnoho firem poptává naše služby a žádá o cenovou nabídku a informace. Hrozí zde riziko, že můžete jen odpovídat na poptávky, ale zakázky nepřibudou. Co s tím a jak na to?

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Jak odpovědět budoucím klientům na jejich první poptávku a sondování?

Vyplatí se podnikatelům reklamy?

To je otázka do pranice zvažování nákladů a investic do propagace podnikání konkrétních firem a podnikatelů. V tomto článku se zaměříme na to zda-li se vyplatí podnikatelům reklamy na internetu. To je asi nejvíce diskutovaná a kupovaná platforma pro reklamu. Co se tedy vyplatí?

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Vyplatí se podnikatelům reklamy?

Poskytujeme náhradní plnění pro firmy

Je hlad firem po nákupu zboží a služeb od firem, které poskytují tzv. služby náhradního plnění? Nebo raději firmy zaplatí zákonnou pokutu, že neodebírají služby náhradního plnění? Jaké to v ČR s náhradním plněním je v realitě?

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Poskytujeme náhradní plnění pro firmy

PPC reklama na Facebooku má falešné prokliky

Facebook může být pro některé zboží a firmy vhodnou platformou k založení firemní stránky nebo k tzv. PPC reklamě. Ale dejte si pozor, Facebook je znám falešnými účty a prokliky.

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: PPC reklama na Facebooku má falešné prokliky

YouTube "tajně" tlačí na legalizaci video obsahu v ČR

YouTube je nejznámější kanál pro sdílení a ukládání videií. Nejznámější je zejména protol, že jeho vlastníkem je vyhledávač Google. YouTube celkem potichu prochází vaše videa a hledá jakýkoli ilegální video obsah. Co znamená nelegální video?

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: YouTube "tajně" tlačí na legalizaci video obsahu v ČR

Na podzim se vždy zvýší zájem o reklamu na internetu

Jako každý rok přicházejí s podzimem tiskové informace a statistiky, které investory, marketéry a novináře o tom, že strmě narůstají investice do internetové reklamy.

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Na podzim se vždy zvýší zájem o reklamu na internetu

Twiter prodává reklamu i v ČR - vyplatí se to?

Znáte sociální síť Twiter a používáte ji? Např. Papež v Římě Twiter používá (tedy aspoň někdo za něho). Někdo má Twiter rád a tzv. neustále "twituje".

Máte rádi internetovou reklamu? Asi moc ne, že. Proto mnozí z Facebooku a jiných sociálních sítí utekli na Twiter. Chtěli se vyhnout reklamě a být v "oborové" sociální komunitě a ne být propojeni tzv. kdeským.

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Twiter prodává reklamu i v ČR - vyplatí se to?

Reklama na McDonalds předehnala realitu

Jedna internetová agentura kreativců zachytila ve své videomontáži slabou stránku reklamy McDonalds, která pokulhává za sdělením reklamy vs. reality. Podívejte se jak může reklama přehánět.

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Reklama na McDonalds předehnala realitu

Další garanti počtu prokliků u reklamy

V PPC reklamách se objevil další vykuk s nabídkou "garantujeme" Vám počet návštěv a prokliků z Facebooku. Kombinace slibu, garance a ceníku za službu, je mrzkou nabídkou hodnou loupežníka Lotranda, který nevědomky činí a činí... 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Další garanti počtu prokliků u reklamy

Recenze: reklamní klip na křovinořez Stihl

Přinášíme lehkou recenzi reklamy na křovinořez zn. Stihl. Reklamní klip běžel a byl zachycen zcela náhodně na news portálu E15. Byl dynamický, živý a umístěn v horní části homepage webu viz obrázky v článku. Jak tento klip dopadl? 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Recenze: reklamní klip na křovinořez Stihl

Facebook nedovoluje ZDARMA propagaci vašeho obsahu FB stránek

Facebook je socka médium, které o sobě neustále nechává klonovat PR zprávy o pochybných a nevyzkoušených novinkách. Jednou z nich byla novinka, že obsah skupin, firemních stránek a jiného obsahu na Facebooku nebude vidět jiný uživatel FB, pokud facebooku NEZAPLATÍTE! 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Facebook nedovoluje ZDARMA propagaci vašeho obsahu FB stránek

Když PPC reklama nemá konverze - soustřeďte se na SEO!?

Jednomu z našich klientů selhává PPC reklama. 1 rok zkoušíme ladit PPC reklamu v oboru prodeje dámských a pánských hodinek a drahých šperků přes e-shop. Konverze tzn. objednávky v porovnání s náklady na PPC jsou špatné a nízké. 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Když PPC reklama nemá konverze - soustřeďte se na SEO!?

Aktualizace: vyloučené URL adresy pro PPC v obsahové síti

Přinášíme update seznamu vyloučených URL adres různých wwwppc-google-seznam-facebook stránek z tzv. obsahové sítě. Co je to "obsahová síť"?

Bližší vysvětlení najdete pod odkazem zde

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Aktualizace: vyloučené URL adresy pro PPC v obsahové síti

Výhody a nevýhody internetové reklamy

Reklama na internetu je dynamické odvětví online marketingu, které se zabývá komunikací s klienty o produktech, značkách, internetova-reklamaslužbách a firmách. Internet, jako globální médium komunikace, poskytuje inzerentům jedinečné a nákladově efektivní způsoby, jak oslovit široké publikum internetové reklamy.

 

 

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Výhody a nevýhody internetové reklamy

Google obrázky - časovaná bomba licence a práv

Na serveru lupa.cz byl publikován článek o problémech s licencí a právy Google obrázků. Znáte obrázky na Google a používáte službu Google obrázky?   

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Google obrázky - časovaná bomba licence a práv

Jak podnikat na internetu?

Jak podnikat na internetu - lze podnikat na internetu uspěšně?podnikani na internetu

Pro úspěšné podnikání na tuzemském i světovém internetu platí podobné principy jako v jiném podnikání. Ziskově podnikat na internetu není o nic jednodušší nebo rychlejší, co se týče efektivního výdělku peněz – tzn. zisku. 

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Jak podnikat na internetu?

Reklama na internetu

 

reklama na internetu

Reklama na internetu - co uživatelé internetu a internetových stránek konkrétně tímto vyhledávacím dotazem - reklama na internetu - vlastně hledají?

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Reklama na internetu

Proč je internetová reklama tak účinná a dynamická?


V současné době obliba internetové reklamy roste každým dnem. Tento růst je pochopitelný a jasný, protože internetová reklama sama o sobě je ještě mladý obor, ale získává popularitu a zájem mezi firmami, pro které je věc cti mít zastoupení na internetu, tj. webové stránky a samozřejmě i reklamu. 

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Proč je internetová reklama tak účinná a dynamická?

Blokování internetové reklamy je zbytečné

Nedávno lupa.cz uveřejnil zajímavý článek na téma blokování internetové reklamy. Blokování reklamy na internetu není v tuzemsku nijak horkou položkou internetových diskuzí. Ale přesto lidé hledají SW na blokování reklam. 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Blokování internetové reklamy je zbytečné

Internetová reklama a marketing funguje?

Internetová reklama a marketing je důležitá pro všechny firmy!

Asi jste si již všimli, že na webových stránkách se v součinternetova reklamaasné době v celé EU objevují dva různé trendy:

1. Stále více www stránek vás vyzývá k zaplacení poplatku pro připojení ke všem nebo k určité části webových stránek. 2. Reklama je čím dál více „ve vaší tváři“. 

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Internetová reklama a marketing funguje?

Online marketing od agentur - co můžete očekávat?

Online marketing od agentury - co může klient očekávat? Online marketing obsahuje zejména tyto techniky propagace a zviditelnění: internetová reklama, SEO, SEM, SMM & různé analýzy. To je definice online marketingu na které se shodnou zákazníci i tvůrci prakticky v celém světě. 

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Online marketing od agentur - co můžete očekávat?

Online nákupy a kamenné prodejny jako "showroom"

Více a více se nejen diskutuje v internetových fórech a komentářích, že kamenné prodejny se zbožím, kteréshowroom versus online eshopy se prodává i na e-shopech, dnes už slouží často jako okoukávací showroom! Je to realita a pravda? Jakou máte zkušenost?

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Online nákupy a kamenné prodejny jako "showroom"

Obtěžující reklama na celou stránku | Komu se líbí?

Některé lidi (zvláště televizní diváky) a uživatele internetu štve reklama obecně. Lidé např. v TV používají reklamu k výhodné a nucené přestávce k vyčůrání, k příprávě kávy a k občerstvení. Reklama v televizi si za to může sama. Je necílená, obtěžující a příliš častá. Na internetu je situace v reklamě jiná.  

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Obtěžující reklama na celou stránku | Komu se líbí?

Facebook nebo blog pro firmy?

Na lidovky.cz vyšel nepodepsaný článek s názvem "Firemní blogy už nejsou atraktivní. V kurzu jsou sociální 

firemni blog nebo radeji facebooksítě". Níže připojuji komentář na tento článek, protože do diskuzního rámečku na serveru lidovky.cz by se nevešel. Udělejte si sami pohled na to, že blog je mnohem efektivnějším oproti sociálním sítím. 

 

 

 

  

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Facebook nebo blog pro firmy?

Reklama na TV Nova bude v menším objemu!?

Televizní reklama snad konečně zažije dlouho očekávaný otřes nutných změn. Některé servery uveřejňují rozhovor s generálním ředitelem TV NOVA panem Janem Andruškem. Šéf NOVY oznámil poměrně radikální změny.

1309287

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Reklama na TV Nova bude v menším objemu!?

Facebook přihlášení se

Na firemních stránkách nabízíme reklamu na Facebooku, ale v facebook ma plno nevyhodnabídce vysvětluji, že FB je prožívaná časovaná bublina, která časem  v porovnání s pár lety zpátky, splaskne

 

AddThis Social Bookmark Button

Číst dál: Facebook přihlášení se

ukázka ppc reklamy

Poslední komentáře

Návštěvník - tnsrlx
full body cleanse bebida de arroz disintossicare l intestino prodotti dimagranti efficaci naturali T...
Návštěvník - 033top
ontgiften kuur limpieza intestinal cerotti disintossicanti compresse per dimagrire velocemente najle...

Funguje reklama?

azurit

Reklama funguje, ať tomu věříme nebo ne, jen si to někteří nepřipouští!

"Manželka říká: ...kup miláčku aviváž...", manžel: "jasně miláčku". O hodinu později volá domů manželce z Kauflandu: "Lásko, je tu 15 druhů..., haló?"

Manželka nezvedá telefon. Manžel je zoufalý, popadne aviváž, kterou zná z TV, a utíká s heboučkým králíčkem k pokladně...